Zegels plakken - Reisverslag uit Fort William, Verenigd Koninkrijk van Lia en Jan - WaarBenJij.nu Zegels plakken - Reisverslag uit Fort William, Verenigd Koninkrijk van Lia en Jan - WaarBenJij.nu

Zegels plakken

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Lia en Jan

18 Augustus 2016 | Verenigd Koninkrijk, Fort William

Donderdag 18 augustus 2016

Bij het opstaan, om even voor 8-en, was de Ben Nevis in nevelen gehuld. Toen Jan ging fietsen kwam heel langzaam het zonnetje een beetje door. Tussen de bergen was dat een fantastisch gezicht, af en toe een flard zonlicht op de flank van een berg. En als dan de wolken een beetje bewogen, dan zag je een prachtig kleurenspel op de bergwand. Kon ik maar dichten, dan schreef ik een gedicht. En kon ik schilderen, .........Nu fiets ik er gewoon maar langs.
Bij het ontbijt kwam de zon goed door, zodat we gekookte eieren konden bakken. Het werd loeiheet! Niet alleen voor Schotse begrippen, want bij het gebouw van de receptie gaf de thermometer 26 graden aan.
We hadden vandaag nog het een en ander te doen in de stad, zoals wat souvenirs halen, een paar boodschappen en een sticker scoren b ij de Mac. Als je namelijk koffie of cappuccino koopt zit er op je beker een stickertje. En bij 6 stickertjes heb je een spaarkaart vol en krijg je een beker koffie gratis. We hadden nog 1 stickertje nodig.
Daar werd weer even de app bekeken en de nodige reacties gegeven. Jan is nog even naar Morrisson geweest om wat boodschappen te doen.
We hebben spaghetti gegeten. Straks gaat Jan nog even fietsen, zolang de midges niet actief zijn. De temperatuur begint nu wel te dalen (20.00 uur), dus misschien bevriezen ze voordat ze kunnen bijten.
O ja, we vonden de portemonnee van Esmée in de camper. Zijn de centjes daarin voor een lekker ijsje voor opa en oma?

• 19 Augustus 2016 - 07:16

Mason:

Hoi opa en oma,
    Ik vind het leuk om te lezen wat jullie allemaal doen maar ik mis jullie nu wel heel erg!
    Als ik naar Esmée en Quinten wordt gebracht en ik een beetje langs jullie huis rij vraag ik steeds of opa en oma al terug zijn van vakantie.
    Veel plezier nog daar met ijsjes eten!

Tot snel, kusjes en een high five van Mason

• 19 Augustus 2016 - 19:37

Lia En Jan :

Hoi Mason,

fijn dat papa en mama onze verhalen aan je voorleest. Maar we blijven nog een paar dagen op vakantie. Volgende week zijn we er weer

Tot dan,

groetjes van oma en opa