Zwarte zaterdag????? - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Lia en Jan - WaarBenJij.nu Zwarte zaterdag????? - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Lia en Jan - WaarBenJij.nu

Zwarte zaterdag?????

Blijf op de hoogte en volg Lia en Jan

03 Augustus 2013 | Nederland, Rotterdam

Zaterdag 3 augustus 2013.

We staan vroeg op, ontbijten, doen wat boodschappen, leggen die in de camper en vieren met de traditionele gebakjes met de kinderen het begin van de vakantie.

Om 16.00 uur starten we de motor, om in Rotterdam bij P&O op de parkeerplaats in de brandende zon te wachten tot we kunnen inchecken, en het koele autodek op te rijden.

Even overnieuw.

Te laat opstaan, even met de hond, even een poosje fietsen om boodschappen te doen, geen hazelnootschuimgebak bij de Hema gevonden, geen lenzenvloeistof bij Kruidvat.
Dan allerlei nog te doenen dingen gedaan: de muis van de laptop was kapot, dus een nieuwe halen, gelijk bij Wibra een usb oplader voor in de auto gevonden.
Toen waren ze er: de gebakjes en dus ook de kinderen.
Dan toch om 16.30 instappen, gedag tegen Brian, Frodo, Siepie, Shima, Kyle en Maria. Even tanken tegen Hollandse dieselprijzen. Later zal blijken hoe goed deze beslissing was.
Om 17.45 worden we door Bono, de hond van de douane besnuffeld en goed bevonden. We mogen de boot op.
Daar gekomen onze hut opgezocht, spullen neergelegd en snel op zoek naar iets om te eten (was er nog niet van gekomen). Bleek er niet eens een snackkar/bar/balie te zijn! Moesten we ons aanmelden voor het buffet diner. Bleek dat we ruim een uur moesten wachten. Dat dan maar besproken.
Even later, aan de koffie in de koffiebar, werd een bordje neergezet met ''hotdogs''. Dus snel naar de buffet restaurant manager, gezegd dat ''my wife is not feeling so well, so we want to cancel it'' en terug naar de hot dogs. Kijk, dat is besparen. En snel eten, ik zag sterren!
Nog even een poosje over de reling gekeken naar niks, en nog lekker gedoucht.
De nachtrust begon goed: we sliepen bijna boven de muziektent, en hun smaak is niet de onze. Maar toch in slaap gevallen.

• 06 Augustus 2013 - 14:17

Dochter:

Hahaha!
    Zo te horen een typische Hazekamp start van de vakantie :P