Familiebezoek - Reisverslag uit Sharnbrook, Verenigd Koninkrijk van Lia en Jan - WaarBenJij.nu Familiebezoek - Reisverslag uit Sharnbrook, Verenigd Koninkrijk van Lia en Jan - WaarBenJij.nu

Familiebezoek

Blijf op de hoogte en volg Lia en Jan

21 Augustus 2013 | Verenigd Koninkrijk, Sharnbrook

Woensdag 21 augustus 2013

Vandaag vroeg op staan. Allereerst om luidkeels op het parkeerterrein in Hay-on-Wye ''Er is er een jarig'' te zingen. Heel Hay-on-Wye zong mee. Dus Laura: van harte gefeliciteerd.
Daarna snel de boel opruimen, om zo snel mogelijk op pad te gaan. We gaan naar Sharnbrook, naar Unilever, het werk van Johan.
De reis ging voorspoedig, hoewel het wel een lange rit was: 285 km.
Daar aangekomen werden we door de security van een bezoekersbadge voorzien en naar de parkeerplaats verwezen, waar Johan ons oppikte.
We kregen een rondleiding over het terrein en door de afdeling waar Johan werkt. Erg interessant. Ze doen daar allerlei onderzoek naar o.a. de structuur van ijs. En dat met mega-microscopen.
Hierna gingen we met Johan naar zijn cottage, en onze camper kon bij hem achter het hek op zijn terrein.
We zijn met hem mee geweest naar de Bedford Arms, de kroeg in Sharnbrook, en hebben daar heerlijk gegeten.
Morgen blijven we ook hier, hoewel Johan moet werken.

  • 22 Augustus 2013 - 13:41

    Mogul The Local:

    Dear Dutchies,

    I was just slumbering in my bed last morning, my eyes softly opening to the beautiful dawn of a new day that was creeping with a single beam of morning sunlight on the delicate redness of my eye, when my drowsy mind was horribly disturbed by what only can be described as either the foul slaughter of a piglet, or chanting. And not the soft chanting like you hear at our football matches, but the loud singing and calling of some queer sort of spell. As I woke, I fell off my bench and my body rapidly met the ground of the local park beneath me. With my face covered in the shite of a peacock, I rushed to see where the disrupting screams were coming from. As I ran across town to find the monstrous disrupters, I could distuinguish some words:"Air is air aine jaahrugh, who ra, who ra!" As I ran further, the duct tape that connected my shoe sole to the rest of the ensemble, started to tear, leaving my bare foot to have little protection from the cold stone streets of Hay-on-Wye. As I came to the scene where the yelling came from, I only saw a door close on a white camper. I came closer, and noticed the Dutch licence plate. Then, I put my ear to the vehicle, to listen what was said inside. The only thing I heard was a woman humming "Thank God I'm A Country Boy", and a man playing cards. After cross-referencing the search terms, 'John Denver Fan' and 'Dutch', only one person came up, which lead me to this site. I have only one request. Next time, could you be a little quieter in the morning? Thanks a billion.

    Greetings, Mogul the Local

  • 22 Augustus 2013 - 16:43

    Lia En Jan :

    Dear Mogul,

    many thanks for your nice responses. You have no idea of the joy of noticing that even the locals appreciate our singing, particularly in the morning.

    Sincerely yours,

    us

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Sharnbrook

WALES

Een eigen camper, en nu 3 weken proberen

Recente Reisverslagen:

25 Augustus 2013

Thuis!

23 Augustus 2013

Nog niet thuis, maarruh.....

23 Augustus 2013

Cambridge

21 Augustus 2013

Familiebezoek

20 Augustus 2013

Laatste dag Wales
Lia en Jan

Actief sinds 21 Juli 2012
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 72474

Voorgaande reizen:

01 Juni 2018 - 23 Juni 2018

Zuid-Zweden

06 Juni 2017 - 22 Juni 2017

Palmbomen

30 Juli 2016 - 23 Augustus 2016

TPT, Tattoo en meer.....

01 September 2015 - 18 September 2015

De Landbridge

31 Augustus 2014 - 13 September 2014

Meer Hazen

31 Mei 2014 - 14 Juni 2014

Duitsland

03 Augustus 2013 - 25 Augustus 2013

WALES

05 Juli 2013 - 07 Juli 2013

HYMER proberen

01 September 2012 - 21 September 2012

Campertje

Landen bezocht: