Pootje baden - Reisverslag uit Midleton, Ierland van Lia en Jan - WaarBenJij.nu Pootje baden - Reisverslag uit Midleton, Ierland van Lia en Jan - WaarBenJij.nu

Pootje baden

Blijf op de hoogte en volg Lia en Jan

08 September 2015 | Ierland, Midleton

Omdat we niet weten in wat voor staat we vanavond zijn, alvast een voorschotje op de reis van vandaag.
Na een lekker ontbijtje hebben we even een stukje gefietst naar het strand. Daar heel veel zeezoogdieren vermoed. Ook nog op de uitkijk gezeten in de hoop ze ook nog te zien. Bleek ijdel.
Daarom zelf maar even met de voeten in de Ierse Zee gestaan, uiteraard met Crocs. Lekker fris water, en zoals eerder al aangegeven: zo blauw.
Alles opgeruimd voor de rit naar ons volgende doel: de Jameson Distilery in Midleton.
Onderweg hopen we nog een echte Ierse supermarkt aan te doen. We hebben er al een paar op Google Maps gezien: Lidl, Aldi en Spar.
Het werd dus de Lidl in Durangang of zo iets. In ieder geval gewoon langs de weg, zonder zoeken.
In Midleton stonden we op een groot parkeerterrein, waar een aantal plekken uitsluitend voor campers bestemd zijn. Nadat we de fietsen er af hadden gehaald konden we onze camper tot vlak bij de muur rijden, over het gras heen. Daarmee stonden we niemand in de weg. Achter de muur was de oprit van Jameson's.
We hebben Katwijkse speklapjes gegeten (die konden we niet aan Brian en Maria kwijt).
Nog even gefietst, en toen we een Mac zagen even een kopje koffie genomen en alle internet activiteiten die maar mogelijk waren gedaan.
Morgen naar de drankfabriek.

• 08 September 2015 - 23:00

Loes:

Hoi Globetrotters. Wat weer een gezellige verhalen. Heerlijk om te lezen.
    Lach me suf. Hoop dat jullie de echte Ierse supermarkten kunnen vinden.

Fijne vakantie nog.

Oja wij vertrekken aanstaande vrijdag naar het heerlijke warme Kreta.

• 09 September 2015 - 21:54

Lia En Jan :

Hoi Loes en Albert,

Die supermarkt is gevonden, dus dat zit goed. Het is hier zo mooi. Jammer dat jullie de warmte zoeken, want voor wandelaars zoals jullie is het hier fantastisch.
    Maar we nemen aan dat Kreta ook prachtig is om te wandelen.

Heel veel plezier daar, en we zien jullie....

• 09 September 2015 - 23:50

Loes:

Hoi jan en Lia

Heb het al vaker gehoord dat het er erg mooi is en goed om te wandelen. Maar ja ik moet gewoon warm weer hebben. We kunnen ook Ierland, Wales en Engeland een stuk opschuiven zodat het wat dichter bij de evenaar komt te liggen.
    Koffers gepakt. Ach je heb niet veel nodig als het zo warm is. Ja goed wandelen daar in het verre Kreta.

Wij hebben in het plaatsje Sitia al een Griekse supermarkt gespot. Lidl hahahahahahahahahahaha

Veel plezierrrrrrrrrrrrrrr

• 14 September 2015 - 19:57