De laatste spulletjes....... - Reisverslag uit Katwijk-Midden, Nederland van Lia en Jan - WaarBenJij.nu De laatste spulletjes....... - Reisverslag uit Katwijk-Midden, Nederland van Lia en Jan - WaarBenJij.nu

De laatste spulletjes.......

Blijf op de hoogte en volg Lia en Jan

31 Augustus 2015 | Nederland, Katwijk-Midden

Vandaag allerlei dingetjes gedaan: nog even het scharnier van de camper gerepareerd. Bij de Jong in de Zilk hadden ze in een bak precies het halve scharnierdeel dat ik zocht. Verder de gasflessen er in gezet, gecontroleerd of de kookplaat werkt (zelfs de middelste bleef branden....).
Voor het water en de kranen kwam Esmée goed van pas. Ze heeft geholpen om de watertank te vullen en om de kranen aan te zetten. Ook heeft ze geproefd of het water lekker smaakt. En Esmée heeft ook in de auto gestuurd, de muziek aan gezet, de lampjes aangedaan en het raam opengedraaid. Alles doet het, dus we kunnen op vakantie.
Vanmiddag en vanavond alle spullen er in gelegd: kleding, slaapzakken, kussens, dekbedden, stoelen, de tent voor Brian en Maria en verder alle proviand die je niet op the British Isles kan kopen.
Morgen alleen nog de fietsen er op, de stroom er af, tanken en Brian en Maria ophalen. Om 14.15 uur varen we naar Harwich!
O ja, niet vergeten om nog even naar Quinten, Jennifer en Esmée te zwaaien!

• 31 Augustus 2015 - 23:19

Lifters:

Zin in!!!!

• 01 September 2015 - 09:45

Loes:

Beste Hazen en Lifters.
    Heel veel vakantieplezier. En kijk weer uit naar jullie vakantieverhalen.

Lieve groetjes van Loes

• 01 September 2015 - 12:39

Esmée En Quinten En Jennifer :

Hallo opa en oma, ik ben Esmée en nu gaan jullie op de boot naar Amsterdam. De poesjes en Frodo blijven thuis. En Rick ook, die is al op vakantie geweest.

Tot volgende keer.
    Dag!