Eindelijk! - Reisverslag uit Doonaha, Ierland van Lia en Jan - WaarBenJij.nu Eindelijk! - Reisverslag uit Doonaha, Ierland van Lia en Jan - WaarBenJij.nu

Eindelijk!

Blijf op de hoogte en volg Lia en Jan

11 September 2015 | Ierland, Doonaha

Hoera, het regent. Krijgen we datgene waar je voor naar Ierland komt. Wat een prachtig land als het zeiknat is! Overal gigantische plassen waar je door kan rijden of lopen. En al het groen krijgt gelijk die frisse kleur waar het land zo beroemd om is.
Als je dan je fiets achterop de camper staat te hijsen weet je wat ze bedoeling met ''pouring rain''. Lekker. Kan je ook weer eens een schoon shirt aantrekken.
We zijn onderweg naar de regio Galway. Daar moet het ook regenen, dus we zijn benieuwd.
Voor dit verslagje hebben we even gebruik gemaakt van Free WiFi bij een (weer) Amerikaanse koffietent langs de snelweg.
We zagen daar een kraai onder het afdakje hier zitten: het regent zo hard, dat de kraaien zelfs schuilen.

O ja, STEFAN: VAN HARTE GEFELICITEERD!

• 11 September 2015 - 17:12

Laura:

Jaaa! Een prachtige zonsondergang vanuit Wales is binnen! Als ze daar echt zó zijn dan moeten we dat maar een keer met eigen ogen gaan bekijken!

• 12 September 2015 - 18:33

Loes:

Goede morgen Hazen of middag of avond net wanneer jullie weer wifi hebben.
    Zo te lezen net genoten van de heerlijke regen. Nou hier op Kreta heerlijk warm alleen nu ff een windje.
    En hier geen regen en toch is alles groen. Vandaag een heerlijke wandeling gemaakt niet zo ver namelijk 7 km. Leuk om jullie verslagen te lezen. Altijd lachen wat jullie mee maken. Wij hebben alleen maar heel veel blaffende honden in de avond. En echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel krekels die een onwijze tering herrie maken. Maar heerlijk een biertje op ons eigen terrassie en gelukkig de Lidl heel dichtbij. Geniet ze nog van deze vakantie en tot jullie volgend verslagje dan maar.

• 14 September 2015 - 19:53

Kevin :

Geniet ervan die laatste dagen!