Boter, kaas en eieren - Reisverslag uit Voorst, Nederland van Lia en Jan - WaarBenJij.nu Boter, kaas en eieren - Reisverslag uit Voorst, Nederland van Lia en Jan - WaarBenJij.nu

Boter, kaas en eieren

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Lia en Jan

06 Juli 2013 | Nederland, Voorst

en boerenyoghurt, karnemelk, appel-cranberry sap en aardbeien.
We zijn bij de Kolke geweest, een camperbedrijf en boerenwinkel. Het was even fietsen, 12 km, maar dat krijg je als je de eerste zijstraat, waar deze boerderij ligt, voorbij fietst. Hadden we dat niet gedaan, dan waren we in 5 minuten ter plekke geweest.
Nu een mooi fietstochtje gemaakt, door allerlei landschap: weilanden, bos, een soort voormalig moeras en gewoon door een dorp.
Rond 12 uur waren we weer terug bij de camper. Hier gewacht tot Jennifer, Stefan en Esmee kwamen. Zij waren bij het Hallse Hull geweest, om te beoordelen of dat geschikt is als zomervakantieplek. Nou dat is niet meer zo.
Dus was camping de Adelaar nu aan de beurt. Na de gezamenlijke lunch, met aardbeien, hebben we een rondje over de camping gemaakt. Esmee vond de koeien wel interessant, ook de trampoline vond ze mooi, vooral samen met Jennifer. Verder lijkt het wel een mooie plek voor een kampeervakantie met een klein kind, want er is een grote overdekte speelplaats, een veld met rondom bomen, een familiewasplaats enz.
Hierna gingen ze nog kijken op Camping Haverkamp, een natuur-camping vlakbij.
Wij hebben wat gesuft en gerust onder de luifel, want het was dik 25 graden. Ons eten werd dit keer eigen maak: gebakken aardappel partjes, sperziebonen, biefstuk/rolladeschijf, en boerenyoghurt toe.

• 06 Juli 2013 - 19:04

Harrynette:

Heerlijk er lekker even tussen uit. Ik ben net terug van kamp, maar wil zo weer weg.
    Geniet er van.