Adelaar - Reisverslag uit Voorst, Nederland van Lia en Jan - WaarBenJij.nu Adelaar - Reisverslag uit Voorst, Nederland van Lia en Jan - WaarBenJij.nu

Adelaar

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Lia en Jan

05 Juli 2013 | Nederland, Voorst

De geplande korte vakantie werd ineens twee keer zo lang: we gaan maar liefst 2 dagen.
Na een soepele inpakactie reden we om 14.15 weg. Eerst bij Beuk de tank vol en de portemonnee leeg gemaakt. Daarna de Voorhoutse file getrotseerd. Uiteindelijk kwamen we dan toch op de A44 terecht. De rit naar Voorst ging voorspoedig, maar af en toe wat langzaam rijdend verkeer, maar geen echte files, ondanks de start van de vakantie in de regio noord.
Op de camping de Adelaar werden we prima ontvangen. Jan werd even rondgeleid en heeft daarna betaald. Eerst maar voor 1 nacht maar waarschijnlijk blijven we morgen ook hier. Er is zoveel spannends te doen: openluchtspel, een shanty koor, zomerspektakel, kortom teveel om op te noemen. En natuurlijk hebben we gelukkig onze fietsen bij ons.
In 12 minuten waren we geïnstalleerd: stoelen en tafel onder de luifel, fietsen er af, en zitten. Heel wat anders dan een vouwcaravan opzetten. Natuurlijk is deze reis bedoeld om ervaring op te doen met onze eigen camper, en eventuele ontbrekende dingen op te sporen/aan te vullen.
In ieder geval: we zijn naar de koopavond in Voorst geweest: de Co-op was open. Daarna geconstateerd dat er internet is en ook dat er muggen zijn. Dus besluit ik dit stukje vanonder de luifel.
P.S. na een kwartiertje onder de luifel te hebben gewacht, kwam de campingbaas onze bestelde spareribs van de Texas Grill aan de overkant van de straat afleveren. Zoiets heet service! En het was hartstikke lekker.

• 05 Juli 2013 - 22:39

Verloren Zoon:

Hallo daar!

Dat klinkt allemaal fantastisch!
    Ik wou dat ik eerder wist dat jullie een weekendje weg zouden gaan, dan had ik kunnen uitzwaaien :)
    Maar, klinkt heel erg ontspannen...in 12 minuten helemaal geïnstalleerd!

Geniet er nog lekker van en tot snel!

• 05 Juli 2013 - 23:31

Rick:

Weh! Moeder 1 weg...moeder 3 ervoor in de plaats :-(

• 06 Juli 2013 - 18:10

Albert:

Ja dat is het ware camperleven. Ergens stoppen en binnen no time is alles geregeld. Lekker in de stoel en genieten van het mooie weer. Nou goed weekend en geniet er maar van.