Bala - Reisverslag uit Llanfor, Verenigd Koninkrijk van Lia en Jan - WaarBenJij.nu Bala - Reisverslag uit Llanfor, Verenigd Koninkrijk van Lia en Jan - WaarBenJij.nu

Bala

Blijf op de hoogte en volg Lia en Jan

14 September 2015 | Verenigd Koninkrijk, Llanfor

Het is Bala Lake geworden. We staan op een prachtige plek. Het meer is vlak achter ons. Straks even fietsen en we eten vanavond ''gebakken noedels op Thaise wijze''.
O, ja, gisteren hebben we Fish and Chips gegeten. Je staat in een havenplaats of niet? Blijken de Ieren ook heel goed te kunnen maken.
En, ja, 5 dec., die stoomboot is te huur. Even bellen met Stena Line, in Hoek van Holland. Weet alleen niet of hij dan naar Rotterdam wil varen of dat je het elders op een of andere zee moet zoeken.
Misschien blijven we morgen hier wel een extra nacht. Het plan is in ieder geval donderdagavond in Harwich te overnachten, op dezelfde camping als aan het begin van de vakantie. En dan woensdagavond ergens in Cambridgeshire te staan, anders is de afstand vanaf Bala naar Harwich te veel voor 1 dag. Het is tenslotte vakantie.

• 14 September 2015 - 19:50

Kevin :

geniet ervan die laatste dagen!!

• 14 September 2015 - 21:53

Jennifer:

Ik heb het gelezen, morgen de vertaling aan Esmée voorlezen.

Toen ik vanmiddag aan haar vroeg wat ze vandaag gedaan had, vertelde ze dat ze bij jullie was geweest en Fristi heeft gedronken. De verhalen zijn waarschijnlijk zo duidelijk dat ze denkt dat ze er zelf bij is... Of ze heeft gewoon een heeeele grote duim.

Geniet van de laatste dagen!