Rotte eieren - Reisverslag uit Trelleborg, Zweden van Lia en Jan - WaarBenJij.nu Rotte eieren - Reisverslag uit Trelleborg, Zweden van Lia en Jan - WaarBenJij.nu

Rotte eieren

Blijf op de hoogte en volg Lia en Jan

14 September 2012 | Zweden, Trelleborg

Vanmorgen stonden we lekker vroeg op, omdat we bonnen hadden voor het ontbijtbuffet. Op de borden voor de receptie stond aangegeven dat het tussen 06.30 en 07.30 rustig zou zijn, van 07.30 tot 08.30 druk en van 08.30 tot 10.00 hardstikke druk. Dus toen we er kwamen, om 08.30, waren we met nog 3 anderen. In ieder geval hadden we de ruimte, en volop gelegenheid om het betaalde geld er uit te halen. En dan was het nog wel 2 voor de prijs van 1!
Afijn, de eieren waren lekker (niet rot) de broodjes smaakten, de koffie, sap, diverse belegsoorten enz. waren ook prima.
Hierna douchen, spullen opruimen, wc legen, water vullen enz. en om 10.50 op weg.
We reden in zuidelijke richting en vrijwel altijd vlak bij de kust. Met een wind uit het zuidwesten, kracht 6 met windstoten, was het lastig rijden. Uiteraard heeft Lia onderweg meerdere herten gezien. (gedicht:
Als ik ree, zag ze een ree. Ree ik niet, zag ik ze niet)
Uiteindelijk om 15.45 bereikten we Trelleborg. Onderweg zagen we geregeld borden boven de snelweg hangen, waaruit we concludeerden dat windgevoelig verkeer beter niet over de Oresundbrug kan rijden. Dat waren we vandaag toch al niet van plan. En morgen ziet het weer er beter uit.
In ieder geval hebben we een camperplaats direct aan zee. Helaas stinkt die zee op dit moment naar.....rotte eieren. Of we op die plek blijven staan? Misschien went het. Ook Trelleborgers zijn er aan gewend.
O, en internet in de Mac werkt.

• 14 September 2012 - 16:32

Harrynette:

Knijpers doen wonderen.:-)

• 14 September 2012 - 16:34

Stefan, Esmée En Jennifer:

Altijd lekker, rotte eieren! Zijn jullie er al achter waar die lucht vandaan komt? Rukt het daar altijd zo? Wij zijn weer thuis, Esmée ligt weer in haar eigen bedje waar ze meteen in slaap viel. Ze heeft sinds gisteren wat verhoging en is pieperig, zullen die tandjes dan nu toch komen?