Stavanger. - Reisverslag uit Stavanger, Noorwegen van Lia en Jan - WaarBenJij.nu Stavanger. - Reisverslag uit Stavanger, Noorwegen van Lia en Jan - WaarBenJij.nu

Stavanger.

Blijf op de hoogte en volg Lia en Jan

05 September 2012 | Noorwegen, Stavanger

Te midden van aankomende en vertrekkende vrachtwagens hebben we best wel goed geslapen. Af en toe hoorden we wel wat, maar echt last hadden we daar niet van. We overwogen even om in het bijbehorende restaurant een truckers-frokost te gebruiken, maar omdat daar ook bacon en karbonade bij zit, hebben we daar maar van afgezien, en ons eigen ontbijt genoten.
Rond 10.00 uur zijn we op weg, nu naar Stavanger, waar we 3 nachten zullen blijven. Dit keer op een echte camping, met Wifi, stroom, toiletten, douches, afwasplaats en verder alles er op en er aan.
Omdat het maar een kort ritje was (we waren er rond 12.00 uur), hebben we vanmiddag een fietstochtje gemaakt naar de haven van Stavanger. We hebben de boot zien liggen waarmee we vrijdag een tocht gaan maken naar de Lysefjord. Ook een paar boodschappen gedaan en toen terug naar de camping. Jan is nog een poosje verder gefietst en mega-verdwaald in Stavanger of iets wat daar in de buurt ligt. Lia heeft de satellietschotel geprobeerd. Dat is na enig gedoe gelukt, zodat er ook nog tv gekeken kan worden.
Vanmiddag de Wifi aansluiting opgestart en ons verslag van gisteren op Hazenwaarbenjenu gezet.

Het weer vandaag: geregeld een bui, temperatuur 11 graden.

• 05 September 2012 - 21:08

Harrynette:

Houden jullie niet van zwaar ontbijten?
    Toch wel weer even lekker om op een camping te staan lijkt mij.

• 05 September 2012 - 23:08

Kevin & Laura:

Haha karbonade bij t ontbijt.. jammie..

'M også nysgjerrige som er feig ..
    Groetjes ons

• 06 September 2012 - 09:19

Feiging:

Tsjah, zo'n ontbijtje gaat er dan natuurlijk wel in...jammer dat jullie dat hebben laten staan!
    Verder hoor ik dat er in de vriezer bij jullie thuis bijna geen vlees meer te vinden is (lag daar zo veel dan?!) dus al het vlees dat jullie tegenkomen moet je met beide handen aanpakken!

Ik sluit me aan bij Harrynette, toch wel lekker om op een echte camping te staan.
    Dat zijn jullie wat meer gewend na jaren in de buurt van Apeldoorn te hebben gestaan.

Ik ben benieuwd naar het reisverslag over die rondvaart die jullie morgen maken.

Gegroet,
    Feiging