Eerste Noorse camping - Reisverslag uit Tangvall, Noorwegen van Lia en Jan - WaarBenJij.nu Eerste Noorse camping - Reisverslag uit Tangvall, Noorwegen van Lia en Jan - WaarBenJij.nu

Eerste Noorse camping

Blijf op de hoogte en volg Lia en Jan

03 September 2012 | Noorwegen, Tangvall

Vanaf de boot gaf onze Garmin de route aan. We hadden van tevoren besloten om naar Aaros Feriesenter in Sogne te gaan. Daar moet stroom voorhanden zijn, water gevuld kunnen worden, de vuilwatertank geleegd en het toilet geleegd. En verder hopen we op internet. Nou zoals de aandachtige lezer kan zien is dat laatste gelukt. De KPN heeft van mij heel wat achterstevorengebeden naar zijn hoofd geslingerd gekregen, maar uiteindelijk ging de Dongel werken. Het signaal is zwak, maar het werkt.
Alle andere huishoudelijke dingen zijn ook inderdaad geregeld.
Nu nog proberen om wat foto's er bij te zetten, en dan sluiten we voor vandaag af.

Nou, zo te zien staan de foto's bij het verkeerde reisverslag. SWe zijn nog niet volleerd......

• 03 September 2012 - 19:18

Kevin & Laura:

We wachten met spanning op de foto's hoor! Maar de verhalen tot nu toe klinken al goed..
    vooral dat stukje bij díe vuurtoren.. :)

Fijne avond!

• 04 September 2012 - 14:08

Stefan, Jennifer En Esmée :

Hallo daar! Wat leuk on jullie verhalen te lezen! Het klinkt allemaal heel goed en mooi! Ons bereik hier is erg slecht, we hebben nu de gok genomen en voor wifi op het park betaald zodat we iets beter op de hoogte blijven van alles wat buiten Mierlo gebeurd. Zoals jullie zien werkt het! Hier gaat ook alles goed, vandaag hebben we gezwommen, wat een feest!! Vanmiddag gaan we naar de kinderboerderij, kijken of Esmée dat ook leuk vindt. Het weer is hier geweldig!
    We zijn erg benieuwd naar jullie volgende verslag!
    Heel veel plezier verder en tot lezens!

• 04 September 2012 - 23:46

Je Vriend:

Leuke verhaaltjes Jan en Lia. Heel veel plezier in Noorwegen en vergeet AKB maar even vriend. Ik zie uit naar het volgende verslag.

• 05 September 2012 - 10:17

The Billies:

Gelukkig worden we goed op de hoogte gehouden. Het huis staat nog en alles leeft nog wat eerst ook in leven was. Het is hier lekker rustig en alles verloopt mak an. Het magische duo BM straalt in de keuken, en R vindt dat helemaal niet erg. Vandaag eten we Spaghetti Di Maria, en door deze verhalen eten we morgen Mega Bacon Burgers.

Een grote lebbah van Frodo en de rest!