Aan de dijk - Reisverslag uit Faversham, Verenigd Koninkrijk van Lia en Jan - WaarBenJij.nu Aan de dijk - Reisverslag uit Faversham, Verenigd Koninkrijk van Lia en Jan - WaarBenJij.nu

Aan de dijk

Blijf op de hoogte en volg Lia en Jan

09 September 2014 | Verenigd Koninkrijk, Faversham

Voordat we Canterbury weer verlaten eerst nog even een paar winkels bekeken en vers brood gekocht. Ook vers geld gepind, want dat is hier ook zo op.
We gaan naar de camperplaats ''aan de dijk'' vlak bij Faversham. Je staat daar gewoon op een parkeerstrook langs de doorgaande weg. Wij hebben de beste plek uitgezocht: precies voor de trap omhoog, en vlak bij de prullenbak.
Het uitzicht vanaf boven is weids: je ziet een paar honderd meter alleen bagger, want het is laag water. In de verte is dan wel de zee te zien, maar het is eigenlijk te ver weg. De andere kant op zijn weilanden met in de verte een spoorlijn.
Omdat het lekker weer is, is het zo op de muur op de dijk best lekker vertoeven. En er is ook goed te fietsen, dus er zijn door Jan eerst maar een aantal kilometers weggetrapt.
We aten lekkere spaghetti met strawberry cheesecake als toetje.
Toen de zon weg was werd het wel wat kil op de dijk, dus zijn we naar binnen gegaan.