Nog steeds bochten - Reisverslag uit Bexhill-on-Sea, Verenigd Koninkrijk van Lia en Jan - WaarBenJij.nu Nog steeds bochten - Reisverslag uit Bexhill-on-Sea, Verenigd Koninkrijk van Lia en Jan - WaarBenJij.nu

Nog steeds bochten

Blijf op de hoogte en volg Lia en Jan

09 September 2014 | Verenigd Koninkrijk, Bexhill-on-Sea

We reden de camping af, in de richting Bexhill. Bleek dat we na 2 km al in het plaatsje waren. D.w.z. na 2 heuvels en 3 bochten, dus dat viel mee.
We reden vlak langs de kust door Bexhill en naar en door Hastings.
In Hastings hebben we aan de boulevard gestaan en een paar mooie foto's gemaakt van een heldere blauw-groenige zee. Langs de boulevard staan allemaal plantenbakken met geraniums en palmachtigen.
De route gaat vandaag naar Canterbury (de Mac) en daarna naar een camperplaats langs een dijk bij de plaats Seasalter. Kijken wat dat is. Schijnt gratis te zijn, maar en is verder ook niks.
Overigens: in Canterbury probeerden we eerst de camper te parkeren, zodat we met de fietsen verder konden. Bleek dat je 15 pond moest betalen. Dat was ons te gortig, dus zijn we een stukje verder gaan kijken. En op de parking stonden ook nog een hele rij reisbussen uit ......... Duitsland. Met ............scholieren! Dus wegwezen.

  • 10 September 2014 - 09:07

    Ronald:

    Hallo reizigers,

    Als ik op google 'mac' invoer kom ik bij jullie site uit.
    Dat is niet de bedoeling, iedereen moet bij mijn site uitkomen.

    Het is leuk dat jullie zo veel gebruik maken van mijn wifi, maar mijn bund gaat eraan en jullie kopen 9 van de 10 keer niets in mijn winkel.
    Denk hier even over na, de volgende keer als je langs mijn winkel komt.

    Goede reis nog!

    Met vriendelijke groet,

    Ronald

  • 10 September 2014 - 09:13

    C.P.:

    (lees met de stem van maria, dus de vieze man van van Kooten...)

    Hee baas...baas...
    Ik heb muize...hehe...
    Ik heb muize gefange...hele sappige muize...die zo lekker gaan stinken na een tijdje...

    Ik heb er al 3 gevangen de afgelope twee dage..hehehe
    En eentje heb ik een hele tijd geleden gevangen en onder de bank verstopt...hehehe...
    Je had ze moeten zien zitte, zich afvragend waarom het stonk in huis...
    Het duurde zeker twee dagen voordat ze de bron vonden...hehehe...


    Nou, de groeten....ik ga weer op muizenjacht!

  • 10 September 2014 - 12:41

    Oma Haasnoot:

    Opa en ik hebben de verslagen gelezen,
    Wij hebben genoten, en waren in ons hart
    blij dat we er niet bij waren, veel te veel
    om rustig te genieten vooral met al die Dui....
    scho...veel plezier nog op jullie verdere tocht

    Oma en de groeten van Opa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Bexhill-on-Sea

Meer Hazen

Met opa en oma Haasnoot een weekje naar de Moezel, en daarna met z'n tweeën naar ?????

Recente Reisverslagen:

15 September 2014

De Krim

14 September 2014

Jachthaven

13 September 2014

In Nederland

12 September 2014

Martin Mill

11 September 2014

Autosautosautos
Lia en Jan

Actief sinds 21 Juli 2012
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 72362

Voorgaande reizen:

01 Juni 2018 - 23 Juni 2018

Zuid-Zweden

06 Juni 2017 - 22 Juni 2017

Palmbomen

30 Juli 2016 - 23 Augustus 2016

TPT, Tattoo en meer.....

01 September 2015 - 18 September 2015

De Landbridge

31 Augustus 2014 - 13 September 2014

Meer Hazen

31 Mei 2014 - 14 Juni 2014

Duitsland

03 Augustus 2013 - 25 Augustus 2013

WALES

05 Juli 2013 - 07 Juli 2013

HYMER proberen

01 September 2012 - 21 September 2012

Campertje

Landen bezocht: