Bochten-bochten-bochten - Reisverslag uit Bexhill-on-Sea, Verenigd Koninkrijk van Lia en Jan - WaarBenJij.nu Bochten-bochten-bochten - Reisverslag uit Bexhill-on-Sea, Verenigd Koninkrijk van Lia en Jan - WaarBenJij.nu

Bochten-bochten-bochten

Blijf op de hoogte en volg Lia en Jan

08 September 2014 | Verenigd Koninkrijk, Bexhill-on-Sea

De reis naar Bexhill, camping Cobb's Hill Farm, is zoals in de titel staat: een en al bochten, zowel naar links als naar rechts, maar ook omhoog en omlaag. Voeg daarbij de breedte van de wegen, en het feest is compleet. Zolang ze het een road noemen hoef je bij een tegenligger net niet de berm in, maar als het een lane heet, nou dan wordt het leuk. Vooral als de tegenligger ook een busje of vrachtwagen is, die net om een bocht heen komt.
Meermaals moesten we in de remmen, in de berm en aan de valium, maar uiteindelijk kwamen we op de plaats van bestemming aan.
Het is een hele mooie camping, boven op een steile heuvel (Cobb's Hill), dus er valt in ieder geval niet samen te fietsen. Jan heeft het even geprobeerd, maar na 300 meter keihard naar beneden gegaan te zijn , was er een zijpaadje (public footpath). Nou, die was ook erg steil, maar ook nog hobbelig door de losse stenen.
Dus terug naar de camping, om lekker broodjes hamburger te eten. We hadden elk een Angus Beef burger van de supermarkt en een handmade burger van Lia. Die laatste was eigenlijk veel lekkerder.
We hadden verder genoeg tijd op te luieren.

• 10 September 2014 - 09:00

Brian:

Ik probeerde altijd mijn ogen dicht te houden tijdens al die bochten. Maar dat is een waardeloze tip als je moet rijden denk ik...

Hou ze open en geniet van het uitzicht :-)