Op naar Guijtenkamp - Reisverslag uit Enscherange, Luxemburg van Lia en Jan - WaarBenJij.nu Op naar Guijtenkamp - Reisverslag uit Enscherange, Luxemburg van Lia en Jan - WaarBenJij.nu

Op naar Guijtenkamp

Blijf op de hoogte en volg Lia en Jan

12 Juni 2014 | Luxemburg, Enscherange

Vandaag gingen we op tijd aan de slag. Om 08.00 kwam een busje het camperterrein oprijden, toeterde en bleek de broodjesservice te zijn. Dus lekkere verse broodjes en croissants gekocht.
Na dit lekkere ontbijtje was het: opruimen, afwassen, camper een beetje aan kant maken, kabels oprollen, blokken voor de wielen weg en naar de ''entsorgung'' om de wc en vuilwatertank te legen.
Dan nog even naar het dorp voor de laatste boodschappen en nog een beetje tanken. Een beetje? Inderdaad, wij zijn Hollanders, en omdat we naar Luxemburg gaan tanken we net genoeg om Duitsland uit te komen. Bleek een goede zet te zijn, want met een tankinhoud van 60 liter is 18 cent prijsverschil de moeite waard.
Onze bestemming is camping Val d'Or in Enscherange, vlak bij Diekirch, waar we hebben afgesproken met Stefan, Jennifer en Esmée.
Na 2 weken was het heel leuk om ze weer te zien. We hebben al onze spullen uit de camper gehaald en in de gehuurde trekkershut gelegd. Wij gaan zaterdag met hun auto naar Katwijk terug en dan gaan zij met de camper verder op vakantie. Dus er was nog het een en ander te doen, o.a. het bed voor Esmée boven in de alkoof (hoog bed) in orde maken. En uiteraard al hun spullen inruimen, maar voor hun belevenissen moeten jullie maar op guijtenkamp.waarbenje.nu kijken, anders hebben zij niks te vertellen.

We hebben lekker gebarbecued en nog nagepraat. En .....zie guijtenkamp.