Nog niet thuis, maarruh..... - Reisverslag uit Spalding, Verenigd Koninkrijk van Lia en Jan - WaarBenJij.nu Nog niet thuis, maarruh..... - Reisverslag uit Spalding, Verenigd Koninkrijk van Lia en Jan - WaarBenJij.nu

Nog niet thuis, maarruh.....

Blijf op de hoogte en volg Lia en Jan

23 Augustus 2013 | Verenigd Koninkrijk, Spalding

Vrijdag 23 augustus 2013

Dat kroegtijgeren met Johan is ons goed bevallen. We hebben een camperplek bij een pub besproken, en gaan daar gelijk eten. Er is ook een bierbrouwerij bij, dus als het even kan gaan we ons daar een rondleiding laten geven, en een glaasje limonade drinken.
Ons doel: ''the Blue Bell Inn'' in Whaplode St.Catherine's, in de buurt van Spalding. Daarmee zijn we al een aardig eind op weg naar Hull, zodat we morgen nog maar 2,5 uur hoeven te rijden naar de boot.
Het gebied waar we zijn geeft al een beetje een ''thuis'' gevoel, want het heet hier South-Holland. Volgens de eigenaar van de pub is dat zo genoemd naar de droogleggers van het moerasgebied: Hollanders.
We zijn een stuk gaan fietsen, en voor het eerst was alles vlak. En dan bedoelen we ook echt vlak, zoals in Flevoland of bij ons in de Bollenstreek. We zagen ook boerenbedrijven waar op het erf van die grote kisten staan die je ook in onze eigen regio ziet. Kortom: de omgeving is alvast bezig aan een soft landing voor ons.
Vanavond aan het vrijdagavond buffet, in de pub dus. We hebben erg lekker gegeten. Er was van alles: diverse soorten rijst, pastasalade, kipsalade, eisalede, paddestoelen, lekker brood, gehaktbrood, zalm, gamba's, makreel en zielige kleine vissen, die we niet gegeten hebben. En diverse soorten koud vlees. En …....... inderdaad lamsvlees. Lekker dessert er achter aan: meringue frambozen cream en kersen cheesecake.
Morgen niet al te vroeg op, want we hebben alle tijd om naar de boot te gaan. En omdat parkeren in Hull lastig/onmogelijk/verboden schijnt te zijn met een camper, nemen we een ruime omweg.

• 23 Augustus 2013 - 22:44

Stefan, Jennifer En Esmée :

Wat is jullie vakantie voorbij gevlogen... Nog maar 1 nacht in de camper. Geniet morgen van de laatste Britse landschappen en het links rijden.

Goede reis alvast!

Groetjes van ons

• 23 Augustus 2013 - 23:09

Kapitein Bert:

Howdy!

Jullie alweer op mijn boot? Ik zal zorgen voor een veilige overtocht morgen!
    Gaan jullie nog maar even genieten van al het britse voordat jullie weer echt thuis zijn ;-)

Greetings,
    Bert en de crew

• 24 Augustus 2013 - 19:58

Loes:

En waren jullie op tijd voor de boot?
    En bedankt voor jullie gezellige reisverslagen.
    Ik heb er van genoten.

Groetjes.