Effe lekker niks. - Reisverslag uit Haverfordwest, Verenigd Koninkrijk van Lia en Jan - WaarBenJij.nu Effe lekker niks. - Reisverslag uit Haverfordwest, Verenigd Koninkrijk van Lia en Jan - WaarBenJij.nu

Effe lekker niks.

Blijf op de hoogte en volg Lia en Jan

17 Augustus 2013 | Verenigd Koninkrijk, Haverfordwest

Vanmorgen laat opgestaan. Om 8 uur is Jan gaan fietsen en om 9.30 stond Lia ook op. Rustig ontbeten en omdat het goot van de regen zijn we blijven zitten waar we zaten: in de camper. Met de gratis, gepikte internet verbinding naar de radio geluisterd, Radio2.nl.
Hoe zit dat nou? Nou, de baas van de camping biedt geen Wifi, maar iemand in de buurt heeft het kennelijk niet genoeg dichtgetimmerd. In ieder geval: wij zitten er ook op.
Overigens hebben we vanmiddag zielig staan doen in een T-Mobile shop, en daar konden ze de boel aan de gang brengen. Er moest gewoon worden opgewaardeerd, en ook iets opnieuw geïnstalleerd. Voor 10 pond zijn ze met z'n 2-en dik 3 kwartier bezig geweest om onze pc weer op het internet te krijgen.
Daarna een Tesco opgezocht voor onze boodschappen. Lekker parkeren als heel Wales met de auto naar ''onze'' Tesco gaat. Uiteindelijk is het gelukt. Maar we moesten toen nog een stuk in de stromende regen lopen. Gelukkig was het in de winkel droog.
Nog een paar andere winkeltjes bezocht en toen naar de camping terug. We zagen op de weg terug zowel een Aldi als een Lidl. Maar omdat we al bij Tesco waren geweest, zijn we maar doorgereden. Een andere volgorde was wel beter geweest voor onze portemonnee, want bij Tesco blijf je kopen.
Op de camping wat gerommeld en gegeten.
Vandaag geen foto's gemaakt, dus doen we een andere mooie foto erbij.

• 18 Augustus 2013 - 00:18

Bert, Robert, Izaak, Adriaan En Noah:

Zozo, nog een dagje niksen? Het lijkt wel vakantie bij jullie :-)

• 18 Augustus 2013 - 00:50

Lia En Jan :

Hoezo vakantie? Hard werken hoor, dat schrijven over niks.

Waarom reageren Menno, Alfons, Rene, Ineke en Alida niet?

Groeten van Leo, Isidoor, Andrea en Joop, Arend en Nico.

• 18 Augustus 2013 - 11:23

Loes:

Bedankt over de uitleg van dat internet.
    Fijn voor jullie dat hij niet alles heeft dichtgetimmerd gelukkig stond de deur op een kier.
    Wij beleven veel plezier van het schrijven over niks.

Albert & Loes