14% - Reisverslag uit Llanidloes, Verenigd Koninkrijk van Lia en Jan - WaarBenJij.nu 14% - Reisverslag uit Llanidloes, Verenigd Koninkrijk van Lia en Jan - WaarBenJij.nu

14%

Blijf op de hoogte en volg Lia en Jan

12 Augustus 2013 | Verenigd Koninkrijk, Llanidloes

Maandag 12 augustus 2013

Vandaag om 07.00 bij de Co-op 2 warme verse broodjes gekocht en ook vers Engels geld gepind. Na het ontbijt alle spullen vastgezet. Later zou blijken hoe nuttig dit was. Onze watertank weer helemaal vol getapt, al het afvalwater weggewerkt en de plee geleegd.
Om 10.30 gingen we op pad, richting Llanidloes.
En wij maar denken: we gaan Snowdonia uit, dus het klimmen en dalen en bochten draaien zal wel minder worden. Niet dus. Om Snowdonia uit te komen ga je dus omlaag, langs allerlei bochtengedoe, zowel horizontaal als verticaal. Op een bepaald stuk weg kregen we 2 x een daling van 14 % en later nog een van 12 %. Of je naar beneden valt!
Ongetwijfeld hebben een paar goede chauffeurs zich achter ons zitten verbijten, maar ja, als ze zo goed zijn, snap ik niet dat ze achter ons blijven hangen. Dus het zal wel meevallen.
Camping Dol-Lys Farm ziet er keurig uit. Mooie grasvelden, goed sanitair en schapen en paarden.
En de bijbehorende hondjes, die de schapen goed in bedwang kunnen houden.
We zijn even op de fiets het stadje in geweest, boodschappen gedaan bij de Spar en een paar leuke souvenirs gekocht.
Het weer onderweg: regelmatig een beetje regen, niet doorzettend. Op de camping ook af en toe een beetje regen, maar nog steeds niet spectaculair.

• 12 Augustus 2013 - 22:04

14% hebben wij nog niet gehad, onze heftigste was 11%. Ruik je trouwens of het geld vers is?

• 12 Augustus 2013 - 23:49

Dicky En Jaap:

Heb nog steeds geen post ontvangen, toch maar even reageren, vanwege de hint.
    wij hebben ontzettend genoten van de verslagen, duidelijk en humoristisch we lezen ze'
    's avonds laat voor het slapen gaan maar dat werkt averechts we blijven wakker en
    denken aan wat we gemist hebben ook een vorm van jaloersheid, we wensen jullie nog
    veel mooie dagen en wat de verslagen betreft :doorgaan !

• 13 Augustus 2013 - 09:27

Loes Van Der Zwet:

Ik krijg alle reisverslagen door gestuurd van Albert.
    Geniet er enorm van zoals jullie alles beschrijven als of je er zelf bij bent.
    Ja heerlijk reizen met zo'n hut op wielen.
    Nog veel vakantie plezier en dat we nog maar veel verslagen van jullie krijgen.
    Hier nu een schamel zonnetje maar nog wel droog.