Eiland hoppen - Reisverslag uit Busdorf, Duitsland van Lia en Jan - WaarBenJij.nu Eiland hoppen - Reisverslag uit Busdorf, Duitsland van Lia en Jan - WaarBenJij.nu

Eiland hoppen

Blijf op de hoogte en volg Lia en Jan

17 September 2012 | Duitsland, Busdorf

Vandaag met een klein beetje pijn in ons hart van ons mooie plekje in Munke vertrokken. Uiteraard alles weer geregeld met water en w.c. Dit plekje is echt een unicum, zo mooi! We vertellen niemand waar het precies is.
En dan rij je over het eiland Sjaelland en, en daarna de brug over, het eiland Funen/Fyn op en daarna de brug over en Jutland in. En daarmee zijn we weer helemaal op het vaste land. En rond 15.30 rijden we Denemarken uit en Duitsland in. We zoeken in Busdorf/Schleswig een plekje op de ''Wickinger Campingplatz Haithabu''/ Ferien auf historischem Boden. We zijn benieuwd! In ieder geval hebben we al een bezichtiging gehad door de plaatselijke Aldi, maar die was niet zo historisch.
Straks gaan we proberen rotte vis te barbecueën. Lia heeft nml. een portie haring in Göteborg op de kop getikt, maar de ijskast is niet altijd aan geweest. Er zijn ook kant en klare hamburgers in folie, geïmporteerd uit Nederland. Die zijn voor mij.
Verder nog even Oma D. gebeld, vanwege haar verjaardag. Van harte gefeliciteerd!

Even de laatste update: de vis was niet rot (tot nog toe). En Lia heeft er heel lekker van gesmuld.

• 17 September 2012 - 17:31

Harrynette:

In Nederland zijn er veel mensen die last hebben van een buikriepje. Gelukkig weten jullie straks waar het aan ligt:-) .

• 17 September 2012 - 17:37

Lia En Jan :

Ik niet

• 17 September 2012 - 21:43

Lidl Medewerker:

Verraders!

• 17 September 2012 - 21:47

Zoon:

Nou, dan mag ik jullie bijna ophalen!
    Nou, dan zijn jullie bijna thuis!
    Nou, dan ben ik bijna mijn paradijsje kwijt!

Tot snel!

• 17 September 2012 - 21:50

Mnvadersetenislekkerder:

Nu al terug op t vaste land?
    Jullie hebben toch wel een eland meegenomen he!?
    Volgens mij wel..eiland hoppen is gewoon geheim taal voor; eland nakken::
    Ooo jullie moeten m wel Bram noemen!

Ik hoop wel dat Jan die arme Denen met rust heeft gelaten, ik hoor net een paar horror verhalen van Brian.. Veel blauw ogen enzo.

Maar, geniet nog even lekker van de laatste paar dagen
    Enne.. Geef Bram maar een knuffel van me:-)